ביטול הזמנה
מדיניות ביטול והחזרות
מדיניות זו מנוסחת בהתאם לחוק הגנת הצרכן, התשמ"א–1981, ולתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א–2010
1. הליך הביטול
1.1 דרכי ביטול עסקה
הודעת ביטול תימסר באחת מהדרכים הבאות:
1.2 פרטים שיש לכלול בהודעת הביטול
- שם מלא
- מספר טלפון וכתובת אימייל
- מספר ההזמנה
- תיאור המוצר שברצונך להחזיר
- סיבת ביטול (לא חובה)
2. זכות ביטול עסקת מכר מרחוק
זכות ביטול: הצרכן רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה (לפי המאוחר).
הביטול הוא חד-צדדי וללא צורך במתן סיבה. הצרכן אינו מחויב לנמק את בקשת הביטול, אך רשאי לציין את הסיבה לצורך שיפור השירות.
2.1 זכות ביטול מורחבת לאוכלוסיות מוגנות
אזרח ותיק (מעל גיל 65), אדם עם מוגבלות או עולה חדש (עד 5 שנים מעלייה) זכאי לבטל עסקה תוך 4 חודשים מיום ביצוע העסקה, בתנאי שהתקיימה שיחה עם נציג החברה.
3. תנאי ההחזרה
- המוצר יוחזר במצבו המקורי וללא שימוש מהותי.
- פתיחת האריזה לצורך בדיקה לא תיחשב שימוש הפוגע בזכות הביטול.
- החזרת המוצר באריזתו המקורית תיחשב כהוכחה שלא נעשה בו שימוש.
4. דמי ביטול
במקרה של ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי־התאמה:
Elora רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור 5% ממחיר המוצר או 100 ₪ (הנמוך מביניהם).
במקרה של ביטול עקב פגם או אי־התאמה:
לא ייגבו דמי ביטול.
5. החזרת המוצר
- הצרכן אחראי להחזיר את המוצר על חשבונו לכתובת שתימסר לאחר קבלת בקשת הביטול.
- יש לשלוח את המוצר עם מספר מעקב ולעדכן את החברה במספר המעקב.
- במקרה של פגם או אי־התאמה – החברה תישא בעלויות ההחזרה.
- לא יינתן החזר כספי בעבור עלות המשלוח המקורי.
6. החזר כספי
6.1 מועד ההחזר
ההחזר הכספי יבוצע עד 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול, בכפוף לקבלת המוצר ובדיקתו.
6.2 אופן ההחזר
ההחזר יתבצע לאמצעי התשלום המקורי בלבד:
- בתשלום בכרטיס אשראי – ביטול החיוב או זיכוי לחשבון.
- בתשלום במזומן – החזר במזומן או בהעברה בנקאית.
7. מוצרים שלא ניתנים לביטול
זכות הביטול אינה חלה על:
- טובין שיוצרו במיוחד עבור הצרכן.
- מוצרים שנפתחו וניתנים להקלטה/שכפול/העתקה (כגון דיסקים, תוכנות, סרטים).
- הלבשה תחתונה ובגדי ים.